Ace Frehley : ezért léptem ki a Kiss-ből

2015. március 12. 10:18 - Angus Yang

A Kiss egykori gitárosa, énekese, a Kiss-logo kitalálója a napokban egy ausztrál tv műsorban beszélt először teljesen nyíltan és őszintén arról, miért hagyta ott '83-ban minden idők egyik legsikeresebb rockbandáját. Spaceman, ahogy a Kiss-rajongók még ismerik, áprilisban induló ausztrál turnéjának kapcsán szerepelt a Today című ausztrál műsorban.

frehley.jpg

A távozás okairól beszélve Frehley elmondta: " Elsősorban azért döntöttem így, mert nagyon rossz úton haladtam,  egyre többször nyúltam az alkoholhoz és más anyagokhoz. Attól féltem, ha tovább folytatom azt az életmódot, akkor a végén egy statisztikai adat leszek, mint a szesz és a drogok áldozata. Azonkívül az a zenei irány sem igazán tetszett, amerre a banda haladt. Ismeritek az 'I Was Made For Loving You' című, amúgy nagyon sikeres számunkat.  Na én viszont egy rock gitáros vagyok."

Frehley még hozzátette  : " Isten segítségével itt vagyok, 8 éve teljesen tisztán és soha nem éreztem magam ilyen jól." A riporter kérdésére, hogy nehéz volt-e lejönni, Ace így válaszolt: " az első egy-két év nehéz, aztán belejössz és most már ha a régi, felpüffedt fotóimat látom, vagy visszaemlékszem a balhékra a törvénnyel ittas vezetésért, meg ilyenek.. az egészségemről nem is beszélve. " 

A történethez hozzátartozik, hogy nem a süllyedő hajó elhagyásáról volt szó, akkoriban is nagy menőségnek számított a Kiss tagjának lenni. A megüresedett helyre olyan nevek jelentkeztek be, mint Eddie Van Halen, aki épp a szétesni látszó Van Halennel küszködött ( Gene Simmons sikeresen lebeszélte a kiszállásról), vagy Richie Sambora, aki pedig végül a Bon Joviba lépett be.

Frehley tavaly megjelent lemezével turnézik tavasszal Ausztráliában és Új-Zélandon, miután túl van a tavalyi sikeres amerikai turnén. Patinás zenészekkel vette körbe magát a turnéra, társai korábban Mick Jagger, Sebastian Bach és Lita Ford mögött álltak a színpadon.

Végül pedig egy felvétel tavaly megjelent Space Invader című albumáról.

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása