Jobban van a Red Hot Chili Peppers énekese

2016. május 22. 09:44 - Angus Yang

Anthony Kiedis egy kanadai tv műsorban nyilatkozott állapotáról, egy kicsit az életfilozófiájáról, meg arról, hogy miért is került kórházba.

2d11105401-140110-chili-peppers-ks.jpg

A Chili énekese többek között elmondta, hogy jobban van, nem érzi tökéletesen magát, de javul az állapota. " Fájdalmas dolog volt, nem szeretek koncerteket lemondani, inkább halálos betegen is játszom, de ebben az esetben nem volt választásom, ott tartottam, hogy elájulok."

A riporter kérdésére, hogy hajlandó-e elmondani, pontosan mi is történt, határozott igen volt a válasz. "Az éneklés megerőlteti az izmokat, nemrég volt egy sérvműtétem. Erre jött rá egy vírusos fertőzés, a kettő kombinációjának következménye az lett, hogy amit ettem, nem tudott áthaladni a gyomromon. Belázasodtam és odáig jutottam, hogy összeesek, így kerültem kórházba."

Anthony Kiedis még elmondta, hogy sokat szokott szörfözni és általánosságban  jól bírja a terhelést, de most át kell gondolnia, hogy néha talán túl sokat vállal, ezért ad neki jelzéseket a szervezete. 

A jegytulajdonosok tehát hátradőlhetnek. Kiderült, hogy Anthony nem az a 'lemondom a bulit , mert fáj a fejem' típus. Nem is érti, miért került a címlapokra a betegségével, nagyon rendben kell lennie szerinte a világnak, ha ezzel bekerül valaki a hírekbe. A RHCP ma már fel is lép az ohioi Rock the Range fesztivál headlinereként. 

Akit érdekel, itt megnézheti a teljes interjút (2 és fél perc). 

 

 

Szólj hozzá!

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása