Így veszett el több száz Metallica szám ötlete

2015. április 20. 08:19 - Angus Yang

Közel 250, évek alatt felvett zenei ötletét veszítette el Kirk Hammett, a Metallica gitárosa egy csapásra egy véletlen folytán. A zenekar új lemezük felvételeinek közepén tart és a ’baleset’ még a megjelenés időpontjára is kihathat. Kirk Hammett egy interjúban számolt be nemrég a kellemetlen sztoriról.

metallica2015.jpg

 

A gitáros a riportban elmondta, hogy zenei ötleteit Iphone-jára rögzíti, mint sok más zenész. Ezt a telefont veszítette most el és mivel nem csinált mentést egyszer sem, az anyag úgy ahogy van eltűnt.

Kirk Hammett így mesélt a történtekről: ’ A riffeket és egyéb ötleteket amik beugranak, az Iphone-omra szoktam felvenni, az mindig kéznél van. Néhány hónapja sajnos elhagytam a telefont. Teljesen összetörtem, nem volt az anyag lementve, nem csináltam mentést soha. Nyolc riffre emlékszem talán. Két-három napig nem tértem magamhoz, csak járkáltam fel-alá a házban. Nem tudok beletörődni, még most is keresem. Valahova letettem és...  talán még előkerül’

Kirk Hammett elmondta, ha nem találja meg a telefont, akkor ezt fel kell dolgoznia és továbbmennie. ’ Egész nap jönnek a fejembe a zenei ötletek. Van amikor egy komplett riff jön, van, amikor csak egy kezdemény, egy ötlet. Ezeket felveszem és ami olyan, azt a többiekkel elkezdjük kibontani, jammelünk, továbbfejlesztjük és lassan elkezdenek kialakulni egy új dal körvonalai. Most már naponta mentek’  fejezte be a gitáros az elveszett Iphone történetét.

kirk.jpg

A készülőben lévő új Metallica albumról a gitáros következőket mondta: ’ Annyit elárulhatok, hogy az új anyag riffközpontú lesz és nagyon kemény, talán a Death Magnetic-hez hasonlítanám. Emellett néhány dal a „Justice for” album korszakához hasonlít, de a hangzás teljesen más lesz.  James egy csomó klassz ének dallammal állt elő, most dolgozunk rajtuk, sokat jammelünk’

6 komment

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

pacagánycsök 2015.04.20. 19:09:42

a javát már megírta, felvették, kiadták, jóvót'

nem vesztettünk sokat szvsz

AlbaZen 2015.04.20. 19:22:42

A ReLoad óta nem tér magához sajnos.

metalbobby 2015.04.20. 20:32:05

Pancser...Szerintem meg az ájkloudjába azért nézzen be,hátha le mentette magának a dolgokat.Másrészröl meg tök mind1,a talicska már rég nem hiteles,mondjuk ennyi dollármillióval a hátam mögött én sem azon gondolkoznék hogy újra ándörgrándtrest nyomjak és letegyek valami forradalmit az asztalra.

dr. mesterséges színezék 2015.04.20. 20:42:36

@AlbaZen: Talán 1998-ban veszítette el azt az iPhone-t... ami nem is tudom, honnan volt neki akkor.

Gyalogos70 2015.05.18. 08:17:24

Ha egy banda kiad egy lemezt tele feltűnően Metallicás riffekkel, akkor megvan, hogy ki találta meg a telót. :D
süti beállítások módosítása